Måske har du længe overvejet, om det mon nytter at dele dine tanker med en anden? Min vej ind i feltet var gennem min egen terapi for år tilbage - dem er jeg taknemmelig for i dag. Det at have en der lytter og en, der kan stille nogle gode spørgsmål, se mønstre og veje videre kan gøre underværker. Jeg arbejder med udfordringer omkring krop, køn, seksualitet og identitet men også en del med konflikt i familier, selvværd og følger af overgreb/omsorgssvigt.
I mit hyggelige lokale på Nørrebrogade sætter vi det tempo og den retning, der passer til dig. Hvis det er nyt for dig at være hos en terapeut, så vær modig og giv dig selv den støttende "gave". Jeg vil meget gerne gå et stykke vej sammen med dig og inspirere dig til at komme nærmere det, du drømmer om og altså få fjernet noget af det, der forhindrer dig i at nå frem.
Jeg tager også imod par, som savner inspiration til den romantiske og seksuelle intimitet i forholdet. Desuden kan jeg tage samtaler med familiemedlemmer, venner, kolleger dog max 2 personer.
Håber du har mod på at række ud til mig; skulle den første time ikke leve op til dine forventinger, så er den gratis.
Jeg er uddannet systemisk og narrativ proceskonsulent, klinisk sexolog fra DACS (Dansk forening for Klinisk Sexologi) samt psykoterapeut fra EFT-intstituttet (emotionsfokuseret terapi - læs mere på www.eft-instituttet.dk.) I efteråret 2025 blev jeg certificeret til at arbejde med par ifm PREP-kurser men tager også imod par udenfor kurserne. LGBTQ+ ally.
Individuel terapi 60 min koster 900,-
Ved fremvisning af relevant dokumentation afregnes 750,- til mennesker på overførselsindkomst (herunder studerende)
Parterapi 75 min koster 1600,-
Tak for endnu en dejlig samtale. Sætter mange tanker i gang."
Kvinde 65 år
Hej Annette. Her på kanten til weekend vil vi blot fortælle dig, hvor helt utrolig glade vi er for at komme hos dig. Vi føler os i meget trygge, inspirerende og professionelle hænder. Vi er startet på en rejse, der er langt mere udviklende, end vi have forestillet os, inden vi begyndte. Det er både sjovt, dejligt, krævende og udfordrende - på den gode måde!
Par, sammen i 20 år
Jeg har gået hos flere terapeuter før, men jeg synes godt nok, det her rykker hurtigt. Du finder hurtigt ind til det, det handler om.
Mand 30 år
Jeg har haft et godt og trygt forløb hos dig, hvor jeg lærte noget nyt om mig selv. Jeg synes jeg lærte, hvor meget skam faktisk har præget mit liv og i nogen grad stadig gør. Og det har givet mig et sprog for nogen ting, som jeg tidligere ikke vidste, hvordan jeg skulle sætte ord på.
Mand 30 år
Hvis du eller en anden person er i fare eller har selvmordstanker, bør du ikke benytte Terapeutmatch. Disse instanser kan hjælpe dig med øjeblikkelig hjælp.