Hej, jeg hedder Julie og jeg tilbyder terapi til dig, som ønsker en omsorgsfuld, varm og faglig kompetent psykolog. Alle mennesker oplever svære tanker, følelser og udfordringer, og alle kan få brug for hjælp og støtte fra en psykolog. Det er vigtigt for mig, at du ikke føler dig alene, når livet gør ondt. Sammen kan vi arbejde med det som udfordrer og (gen)finde din meningsfulde vej mod det liv du ønsker at leve med mest mulig trivsel, mening, glæde og frihed til at være hele dig.
Ved vores første møde vil vi begynde at afklare, hvad du ønsker at arbejde med i terapien og hvor du ønsker at bevæge dig hen. Vi vil sammen udforske dine værdier, drømme, mål og behov. I terapien vil vi undersøge, hvordan du kan forstå og håndtere dine oplevelser, tanker, følelser og kropslige fornemmelser og hvilke strategier, handlinger og konkrete øvelser der kan være hjælpsomme for dig. Vi vil løbende evaluere og tilpasse terapien til dig, så du får mest mulig ud af forløbet.
Kontakt mig med hvis du er nysgerrig på, om jeg er den rette psykolog for dig, så tilbyder jeg en gratis telefonsamtale på 15-20 min, hvor du kan fortælle lidt om, hvad du kunne have brug for hjælp til og stille mig spørgsmål, hvis der er noget du er i tvivl om. Så finder vi vejen sammen. Hvis jeg ikke er det rette match for dig, hjælper jeg dig gerne videre til en anden psykolog.
Udtalelser fra klienter:
“Jeg har i takt med forløbet haft færre og færre angstanfald. Jeg bruger de strategier vi har arbejdet med. Det har været en hjælp at få åbnet døren ind til angsten, fået forståelse for, hvorfor den kan opstå og idéer til, hvordan man enten kan forstærke eller mindske den. Jeg føler at jeg er godt på vej, og jeg har fået mere ud af vores forløb end jeg havde forventet og turde håbe på.”
- Mandlig klient i 30'erne.
”Jeg føler mig stærkere og jeg er begyndt at tro mere på mig selv. Det er en fuldstændig kontrast til vores første møde. Jeg er ved at hele, og det kan jeg, fordi jeg nu har magten over mit eget liv. Jeg føler mig som mig nu, hele mig, og ikke kun mig, der er blevet udsat for noget slemt.” - Kvindelig klient i 40'erne.
“Jeg bliver ikke lige så følelsesmæssigt revet med af tankerne, og jeg ved nu, at de ikke nødvendigvis er sande eller mig. Jeg kan bedre være med og i mig selv. Jeg oplever mere ro og jeg sover bedre. Nu kan jeg også sove uden lyset er tændt.”
- Mandlig klient i 20'erne.
Jeg er uddannet psykolog fra Københavns Universitet og autoriseret af Psykolognævnet med snart 10 års erfaring som psykolog. Jeg har i en række år arbejdet som psykolog og faglig leder på et opholdssted samt en institution for udsatte og anbragte unge. Jeg arbejdede derefter nogle år som klinisk psykolog og udviklingsleder i en privat psykologvirksomhed. Det har sammenlagt givet mig bred faglig og terapeutisk erfaring. Jeg startede psykolog- og konsulenthuset axia i 2023 med visionen om at tilbyde nærværende, lettilgængelige, værdibaserede og bæredygtige psykologfaglige ydelser, herunder individuel terapi til private samt konsulentydelser til virksomheder.
Gratis telefonisk forsamtale a' 15-20 min 0,-
Samtale a´ 50 min 1350,-
Studierabat og rabat til personer på offentlige ydelser 1200,-
Samtale hvor sundhedsforsikring dækker 1450,-
(pga. ekstra administrativt arbejde)
“Jeg har i takt med forløbet haft færre og færre angstanfald. Jeg bruger de strategier vi har arbejdet med. Det har været en hjælp at få åbnet døren ind til angsten, fået forståelse for, hvorfor den kan opstå og idéer til, hvordan man enten kan forstærke eller mindske den. Jeg føler at jeg er godt på vej, og jeg har fået mere ud af vores forløb end jeg havde forventet og turde håbe på.”
- Mandlig klient i 30'erne.
”Jeg føler mig stærkere og jeg er begyndt at tro mere på mig selv. Det er en fuldstændig kontrast til vores første møde. Jeg er ved at hele, og det kan jeg, fordi jeg nu har magten over mit eget liv. Jeg føler mig som mig nu, hele mig, og ikke kun mig, der er blevet udsat for noget slemt.”
- Kvindelig klient i 40'erne.
“Jeg bliver ikke lige så følelsesmæssigt revet med af tankerne, og jeg ved nu, at de ikke nødvendigvis er sande eller mig. Jeg kan bedre være med og i mig selv. Jeg oplever mere ro og jeg sover bedre. Nu kan jeg også sove uden lyset er tændt.”
- Mandlig klient i 20'erne.
Hvis du eller en anden person er i fare eller har selvmordstanker, bør du ikke benytte Terapeutmatch. Disse instanser kan hjælpe dig med øjeblikkelig hjælp.